کد خبر 209664
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مدیرکل بازرسی استانداری به طور سرزده از مخابرات منطقه هرمزگان، بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی، مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان به صورت سرزده از مخابرات منطقه هرمزگان و از فرایند ملاقات مردمی و ارائه خدمات به شهروندان، بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی، مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان بصورت سرزده با حضور در مخابرات منطقه هرمزگان از فرایند ملاقات مردمی و ارائه خدمات به شهروندان، در آبان ماه سال جاری، بازدید کرد و افزود:ملاقات مردمی در ادارات، موجب همدلی دولت و ملت است و حل مشکلات مردم، وظیفه ی ذاتی دولت هاست.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم، ولی نعمت این نظام هستند و باید کرامت مردم در ادارات و دستگاه های اجرایی استان رعایت شود و رعایت کرامت و شان مردم نیز در گروی انجام به موقع درخواست های آنان در چهارچوب قوانین است.

اعتمادی بیان کرد: کارمردم باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا در وقت و هزینه آنان، صرفه جویی شود. گفتنی است مدیران و مسئولین مخابرات منطقه هرمزگان نیز ضمن تشکر از حضور مدیر کل بازرسی استانداری هرمزگان در مجموعه خویش، افزودند: تقریبا کلیه خدمات این دستگاه به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه های 20117 در خصوص خرابی تلفن، سامانه 2020 خدمات به مشتری، سامانه 2021 اپراتور روابط عمومی و... ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha